Comentem el llibre “Viatge al país dels blancs” amb l’Ousman Umar

El proper 30 de març, a les 17h, tindrem l’honor de comentar el llibre “Viatge al país dels blancs” amb el seu autor, l’Ousman Umar, en el qual narra la seva pròpia experiència de lluita i supervivència. Quan només tenia 9 anys, l’Umar va emprendre un viatge des de Ghana fins a arribar a Sant Cugat, en la cerca d’un futur amb esperança.

L’alumnat de GES 2, Anglès i Competic està absolutament commogut per la lectura d’aquest llibre dins del projecte“El gust per la lectura” del CFA Sant Cugat.

En la xerrada amb l’Umar també volem contribuir a recaptar fons per a la seva ONG, Nasco Feeding Minds, que té com a objectiu crear una xarxa d’aules d’informàtica a escoles rurals de Ghana, per familiaritzar els infants amb les eines digitals i facilitar-los l’accés a la informació.

La iniciativa busca garantir que tots els nens i nenes del país disposin de les eines i els coneixements que els permetin desenvolupar el seu talent i accedir a la informació necessària per crear oportunitats i decidir el seu futur.