Com ha canviat Sant Cugat? Els alumnes fem un recorregut històric pel casc antic de la ciutat

Avui, els alumnes del curs de preparació a la prova d’accés a cicles formatius de Grau Mitjà i GES1 hem recorregut el casc antic de Sant Cugat amb el guiatge de l’historiador santcugatenc Francesc Carbó.

En la sortida, ens hem sumergit en el passat de la ciutat i hem rememorat tots aquells aspectes històrics que hem estat treballant a classe. La història del Monestir, l’evolució social i econòmica de Sant Cugat al llarg dels segles, les bòbiles, el Celler Cooperatiu… Aquests han estat temes que hem pogut tractar amb en Francesc, el qual no només ha respost totes les nostres preguntes sinó que ha acompanyat les seves explicacions amb imatges d’època i amb algunes anècdotes històriques sorprenents.

Aquesta visita forma part d’un seguit de sortides a Sant Cugat i voltants que tenen l’objectiu de transferir els diferents aprenentatges de l’escola a la realitat que ens envolta.