Aquí podem sentir els podcasts mensuals que els alumnes de GES 1 elaboren amb notícies del centre i temes d’interès a la ràdio Sant Cugat 📻

Programa de ràdio mensual

L’alumnat de Ges 1,  grava un espai de ràdio cada mes a Ràdio Sant Cugat, del grup “Cugat Mèdia”.

Elaborar un programa de ràdio en equip, escriure el guió, repartir papers, treballar la dicció, i marcar-se objectius personals per anar evolucionant ens permet posar en pràctica moltes habilitats i aptituds, com l’ús d’ estratègies per trobar informació, crear contingut, formació de l’esperit crític… i promoure la competència lingüística en català.

El programa s’emet cada mes al 91.5 però també es pot escoltar en format podcast clicant a la icona de ràdio.