Aprofundim en la figura de Pau Casals i coneixem l’Escola de Turisme del Baix Penedès

L’alumnat de PPAGM i PPAGS hem visitat la casa-museu de Pau Casals a Sant Salvador, El Vendrell. La guia ens ha ajudat a aprofundir en la figura de Pau Casals: el músic excepcional i el lluitador per la pau i pels drets fonamentals de l’ésser humà.

Després d’aquesta visita, hem anat a l’Escola de Turisme del Baix Penedès on ens han explicat la seva oferta formativa.

A continuació, hem pogut dinar al restaurant de l’escola un menú boníssim preparat pels estudiants de l’Escola de Turisme. Ha estat un dia magnífic de música, mar, vent i cuina mediterrània!