VTS al somni americà

Comencem un nou camí amb el CaixaForum com a centre d’art de proximitat
  • Amb aquesta exposició provinent del British Museum ens hem estrenat al CaixaForum, el Centre d’Art de Proximitat que la nostra escola ha triat per a dur a terme noves pràctiques de VTS, i la veritat és que ha estat una experiència molt positiva a tots nivells. La gerència ens ha donat totes les facilitats possibles per accedir a l’espai gratuïtament i ha acceptat sense reserva les nostres propostes per portar a terme la visita de 25 grups de català, castellà i anglès concentrats en una setmana.
  • Una de les obres que hem triat ha estat Sweet Dreams Baby de Roy Lichtenstein, imatge que inaugura l’exposició intitulada El Somni Americà i que es troba justament a l’entrada de la sala. L’obra estava ben situada i a l’abast visual de tots els alumnes, cosa que ha permès fer un viatge pel món del còmic, els somnis, la ironia i la violència com a metàfora del despertar a la crua i dura realitat de la vida.
  • En una segona sessió VTS hem observat la suggerent South Seas Kiss de Richard Bosman i aquest cop ens hem endinsat en un món ple d’exotisme i passions amoroses.
  • No cal dir que l’alumnat ens ha sorprès de nou amb la seva motivació i ganes de participar en la creació dels relats colectius. Han aparegut emocions, pensaments, vivències i inquietuds, que hem compartit i ens han fet reflexionar.
  • Aprofitant la visita de la resta de l’exposició tampoc hi podien faltar personatges famosos, actors i actrius de Hollywood, illes paradisíaques, polítics, icones dels Estats Units i altres tòpics més universals, així com la bomba atòmica, l’esclavatge, el racisme, la guerra freda o la mort. Tota una experiència que no et deixa indiferent!