. Vas fer la preinscripció al Juny i tens plaça assignada?

Abans del 9 de setembre, ens posarem en contacte per ajudar-te a gestionar la matrícula. Cal omplir i signar una documentació que et facilitarem per correu o t’assignarem una cita prèvia per poder fer-ho presencialment.

Tota la informació del procés i de l’inici de curs te la donarà la persona que es posi en contacte.

. Vas fer la preinscripció al Juny però estàs a la llista d’espera?

. Has fet el FORMULARI DE CONTACTE indicant l’ensenyament que vols fer?

En aquests dos casos, a partir del 14 de setembre, sabrem si queden places lliures i en quins cursos. D’alguns cursos ja hi ha llista d’espera i en altres cursos queden places.

Per això, a partir d’aquesta data, l’escola s’anirà posant en contacte amb vosaltres i fent la matrícula en cas que hi hagi vacants, per ordre de sol·licitud (primer, les persones que van fer la preinscripció i que ja hi són a la llista d’espera).

Les persones que ja vau cursar a l’escola l’any passat i que la/el docent us va informar de la vostra continuïtat, NO heu de fer matrícula perquè ja teniu la vostra plaça reservada.

Tot l’alumnat que tingui plaça (nou o de continuïtat) inicia el curs escolar a partir del 21 de setembre.

Com que aquest trimestre serà un curs extraordinari, no tothom comença el mateix dia ni assisteix a classe el 100% de l’horari.

La/el docent que us vagi a donar la classe es posarà en contacte per donar informació més concreta respecte als grups, horaris i protocols de seguretat.

Llistes definitives de la preinscripció del Juny:

2. I ARA QUÈ FAIG?

Aquí t’informem de què pots fer.

NOU: Pla d’organització per al curs 2020/21 en el marc de la pandèmia