PREINSCRIPCIÓ CURS 2021-2022 OBERTA

Preinscripció entre el 21 i el 29 de juny.

Les preinscripcions són telemàtiques, només cal que segueixes els passos al següent ENLLAÇ D’INSTRUCCIONS.

Resum dels passos a seguir (tota la informació és a l’enllaç de les instruccions a dalt):

1. Consulta l’Oferta Formativa i els horaris provisionals
  2. Omple el FORMULARI de sol·licitud
  3. Envia la documentació (DNI/NIE/Passaport i TISS), si no has estudiat mai al nostre CFA
  4. Un docent et trucarà entre el 22 i el 29 de juny per fer una prova de nivell telefònica
  5. A partir del 6 de juliol a les 14 h. comprova les llistes de la preinscripció al web.

Calendari del procés de preinscripció:

• Sol·licitud de preinscripció: 21 a 29 de juny
  • Publicació de la llista amb puntuació provisional: 6 juliol a 14 h.
  • Sorteig de les places: 7 de juliol a les 13 h.
  • Reclamacions: del 6 al 12 de juliol
  • Llista definitiva amb puntuacions: 13 de juliol a 14 h.
  • Publicació, per ensenyaments, de les llistes de persones admeses i excloses i de la llista d’espera: 15 de juliol a les 14 h.

Calendari de la matrícula:

• Alumnat admès: del 2 al 9 de setembre
  • Alumnat en llista d’espera: a partir del 10 de setembre i al llarg del curs

PRESTA ATENCIÓ AL WEB, QUE TOTA LA INFORMACIÓ ES VA ACTUALITZANT.

Festa fi de curs

Gràcies per compartir amb nosaltres el comiat del curs!
Gràcies a les persones que vau assistir i que vau portar menjar tan bo.
Gràcies a l’alumnat del GES, que ens va obsequiar amb un ram de flors inesperat i que ens va fer tanta il·lusió als i… Llegeix més»

Intercanvi de llibres

Amb l’excusa de Sant Jordi vam muntar una paradeta d’intercanvi de llibres i està tenint tant d’èxit que l’estem fent durar una mica perquè, per als amants de la lectura, cada dia és el Dia del Llibre.
Si hi veieu algun llibre que us agradi no… Llegeix més»

VTS al somni americà

Comencem un nou camí amb el CaixaForum com a centre d’art de proximitat

• Amb aquesta exposició provinent del British Museum ens hem estrenat al CaixaForum, el Centre d’Art de Proximitat que la nostra escola ha triat per a dur a terme noves pràctiques… Llegeix més»

Najat El Hachmi al CCCB

Dins de les activitats del curs de Diversitat d’origen, cultural i religiosa, assistim telemàticament a ka coneferència de Najat El Hachmi al CCCB. Najat El Hachmi és escriptora i filòloga àrab. Com a escriptora, va debutar amb Jo també sóc catalana, un text autobiogràfic sobre… Llegeix més»

Visita al Poble Espanyol

Apunteu-vos a consergeria! (fins a 16 places!)
El Poble Espanyol és un poble únic construït a partir de la recreació de 117 edificis, a escala real, de diferents regions espanyoles. Un tranquil i agradable passeig et permetrà descobrir la varietat del patrimoni arquitectònic de la Península:… Llegeix més»

El Somni Americà al CaixaForum

Aquesta setmana al CFA Pere Calders fem les sessions Visual Thinking Strategies dels grups de llengües al centre d’art de proximity CaixaForum Barcelona dins del programa L’Art de Parlar.

Setmana de Sant Jordi

Divendres 23 d’abril és Sant Jordi, Dia Internacional del Llibre, i comencem ja a celebrar-ho amb una gimcana de preguntes sobre els petits contes que donen nom a les aules del nostre centre i amb un stand d’intercanvi del que podeu agafar els llibres que… Llegeix més»

Human Bodies

Vam visitar l’exposició Human Bodies amb els grups de GES i vam veure 12 cossos i més de 150 òrgans humans reals “plastinats” amb intencions científiques, expositives i educatives.