Alumnat de Continuïtat

Qui va cursar a l’escola l’any passat i continua el curs 21/22.

Comencen les classes a partir del 20 de setembre i teniu un correu informant dels horaris i de l’inici de curs.

Alumnat Matriculat amb preinscripció

Qui va fer la preinscripció al juny i ja ha formalitzat la matrícula del 2 al 9 de setembre.

Comenceu les classes el dia i hora que us va informar el tutor/a.

Alumnat en Llista d’Espera amb preinscripció

Qui va fer la preinscripció al juny, però s’ha quedat en llista d’espera perquè no ha obtingut plaça.

A partir del 10 de setembre i al llarg del curs, ens posarem en contacte quan hi hagi una vacant.

Vols estudiar amb nosaltres i no has fet la preinscripció?

Si no has fet la preinscripció, però vols estudiar amb nosaltres, o si no has formalitzat la matrícula.

AQUÍ tens tota la informació sobre com deixar les teves dades i fer la prova de nivell si és necessari.

VACANTS DESPRÉS DE LA MATRÍCULA:

VOLS ESTUDIAR AMB NOSALTRES?

MATRÍCULA VIVA OBERTA!
Si vols estudiar amb nosaltres, pots deixar-nos les teves dades i fer la prova de nivell en línia.
Quins passos has de seguir?

1. Escull quin curs vols fer (un màxim de 2 cursos per persona).
  2. Clica a sobre del formulari corresponent de la taula de baix.
  3. Deixa… Llegeix més»