CONNECTADES amb el MNAC

Aquest any el MNAC ens ha fet un altre regal en forma de col·laboració i participació a un programa del museu.

Ens van proposar participar en el programa CONNECTADES per aprendre a desenvolupar un projecte de recerca a través de les arts, i per aprendre a treballar amb llenguatges artístics i processos participatius amb l’entorn, a través de l’art.

El programa té com a objectius enfortir la col·laboració i la connexió museu-escola i fer xarxa, així com poder reflexionar juntes sobre un tema d’interès social i elaborar unes conclusions en format artístic que es mostren al final d’un projecte. De moment, ens estem formant tres docents del centre: Muntsa i Joe de l’àmbit de la comunicació, i Bea de l’àmbit social.

Aquest dissabte vam poder gaudir de la formació que ens ofereix el museu…

Bea i Joe en una de les dinàmiques de la formació.

mnac-logo-2 - Fundació Escola Municipal d'Arts i Oficis