
Aquest juny, cinc alumnes i dos docents del nostre centre han participat en una mobilitat Erasmus+ a Ljubljana (Eslovènia). Durant la seva estada, han tingut l’oportunitat de conèixer diferents serveis i projectes desenvolupats en l’àmbit de les biblioteques públiques, així com participar en activitats formatives i d’intercanvi amb professionals del sector. A més, la mobilitat els ha permès descobrir alguns aspectes de la cultura eslovena, com ara la seva gastronomia i el patrimoni històric i natural del país.


