Simulacre d’evacuació curs 2023-24

Com a part del Pla de Prevenció de Riscos Laborals i de la preparació dels alumnes de cara a situacions d’emergència, el passat dimarts 19 de desembre vam a dur a terme un simulacre d’evacuació de l’escola.

Els espais públics han de comptar amb un Pla d’evacuació del centre davant possibles contingències que obliguin a abandonar-lo de manera precipitada. I cada curs el posem en pràctica per avaluar tant l’efectivitat del Pla com la resposta dels alumnes i el personal en aquestes circumstàncies.

La sirena d’alarma es va posar en marxa i en menys de quatre minuts tot l’alumnat i el personal de l’escola va abandonar l’edifici i va arribar a la Plaça de Sant Vicenç, lloc de seguretat designat pels redactors del Pla.

Un cop allà, i recomptats tothom qui hi havia de ser, vam retornar a l’escola contents de l’èxit de la prova.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *