Sant Jordi 2020

Benvolguts alumnes!! El  dijous passat vam celebrar la Diada de St. Jordi en unes circumstàncies diferents, però ja tenim els vídeos amb les activitats que us vam proposar:

Primer de tot, l’àlbum amb les fotos que vau enviar. Gràcies a tothom per participar:

I també el vídeo amb les vostres fotos amb el qual el professorat del centre us va voler desitjar molt bona Diada:

Alumnes d’Anglès i de Competic Inicial us recomanen uns llibres per aquest Sant Jordi:

Els alumnes de competic 2 també volen explicar-vos les seves recomanacions:

I l’alumne del centre, Lorenzo Garcia, us presenta un vídeo perquè, a partir d’aquest Sant Jordi, comenceu tots els dies amb un somriure i un bon consell:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *