Parada al jardí del CFA Mollet

Durant la setmana prèvia a la diada de Sant Jordi, l’alumnat del nostre centre podrà gaudir de la lectura ja que al nostre jardí hi ha una parada de llibres que els alumnes poden disposar de manera gratuïta, no cal retornar-los al centre.

Feliç Sant Jordi!!

Aquí tenemos un grupo de auténticas armas de destrucción masiva; son capaces de conseguir que pensemos por nosotros mismos; y, además, nunca se cuelgan, siempre tienen cobertura, no necesitan “wifi”.

2. Isabel Ubeda

Hola,

Molt bona idea aquesta de portar llibres i dejal’s per tal de qué, qui vulgui, els vagi agafant i tornant. Així hi ha lectura a l’abast de tothom.
    Felicitats!!!