Noves inscripcions

Una vegada acabat el període de matrícula, us podeu incorporar a les classes sempre i quan hi hagi places al vostre ensenyament, en aquest cas, haureu de demanar cita prèvia:

Ilustración Del Vector Del Teléfono Celular De Llamada Ilustraciones Svg, Vectoriales, Clip Art Vectorizado Libre De Derechos. Image 53564437.     93 570 15 48     o     Imágenes de Correo Electronico - Descarga gratuita en Freepik    Coordinador/a dels teus ensenyaments

ENSENYAMENT COORDINADOR/A Adreça electrònica Horari d’atenció                 (amb cita prèvia)
COMPETIC Juanjo Caballero competicmollet2324@gmail.com dilluns i dimecres de 17:30 a 18:00
ANGLÈS Yolanda Rodríguez anglescfamollet@gmail.com dimarts  i dijous de 16:30 a 17:30
INSTRUMENTALS, CATALÀ I CASTELLÀ Esther Prat catcfamollet@gmail.com dilluns i dimecres de 13 a 13:30
GES Àlex Carretero gescfamollet@gmail.com divendres de 9 a 10h
PROVES ACCÉS GRAU SUPERIOR I UNIVERSITAT >25 I 45 Sol Vilaplana provescfamollet@gmail.com divendres de 9:30 a 10:30
Solicitud De Empleo Aprobado. La Mano Sostiene La Solicitud De Empleo Con El Sello De Aprobación Sobre El Mismo. Ilustración Vectorial Flat Ilustraciones Svg, Vectoriales, Clip Art Vectorizado Libre De Derechos. Image

Documentació per a formalitzar la matrícula viva:

• Fotografia mida carnet.
  • Fotocòpia del DNI.
  • Fotocòpia de la Tarja de la Seguretat Social.
  • Fotocòpia dels estudis cursats (GES I PROVES).
  • Fotocòpia de l’expedient acadèmic ESO (GES).
Ilustración de Resultados De La Prueba Del Examen Ilustración Vectorial De Hoja De Papel Lista De Verificación Del Formulario De Encuesta y más Vectores Libres de Derechos de Comparación - iStock

PROVES DE NIVELL

Aquest procés, a més, permet al professorat detectar i/o prevenir possibles dificultats d’aprenentatge i, en conseqüència, donar la resposta educativa més adequada a cada alumne. Tanmateix, durant el seguiment d’aquest període s’avalua l’itinerari dissenyat i es revisen si els plans de treball són els adients a les capacitats, els interessos i les motivacions de l’alumnat.

ACOLLIDA I ORIENTACIÓ

En tots els casos, l’alumnat serà acollit mitjançant una entrevista personal,  l’acollida l’entenem com el conjunt d’accions educatives que ajuden i guien l’alumnat en el moment inicial en el seu procés formatiu (personal i social, acadèmic i professional) cap a la seva autonomia en la presa de decisions. És un element clau per assolir una bona orientació,  atès que dóna suport a l’alumnat  durant el procés de presa de decisions, alhora que contribueix a la construcció del seu projecte de vida.

El CFA Mollet del Vallès garanteix a les persones interessades la informació necessària sobre l’organització i el funcionament de l’educació d’adults en general i l’específica del nostre centre. Així mateix les orienta sobre les accions formatives més adequades als seus interessos i possibilitats.

Si no ens coneixeu, en aquest vídeo us presentem el nostre centre.