Noves dates exàmens IOC per als alumnes de Proves d’Accés a Grau Superior

EXÀMENS FINALS IOC PROVES D’ACCÉS A GRAU SUPERIOR

Davant la situació excepcional de confinament en què ens trobem a causa de la pandèmia per coronavirus, que ha obligat a suspendre les proves presencials, la Direcció Acadèmica de Batxillerat i accés a cicles ha decidit modificar el format i calendari de les proves finals del nostre curs de preparació per a les proves d’accés a CFGS.

Els exàmens presencials seran substituïts per exàmens telemàtics, com es va fer en el primer semestre. Les dates previstes per a realitzar aquests exàmens són els dies 27, 28 i 29 d’abril.

27 d’abril: Llengua catalana i llengua castellana,

28 d’abril: Idioma alemany, idioma anglès i idioma francès, història i matemàtiques.

29 d’abril: Biologia, ciències de la Terra i del medi ambient, cultura audiovisual, dibuix artístic, dibuix tècnic, economia de l’empresa, educació física, física, geografia, psicologia i sociologia, química, segon idioma anglès, segon idioma francès, tecnologia industrial, disseny i fonaments de les arts.

Més endavant, us informarem dels detalls de la convocatòria.

Com a alumnes de l’IOC heu d’haver rebut aquesta informació a la vostra aula Alumnat visitant.

Quant als exàmens de les assignatures comunes del nostre curs per a la Preparació de les Proves d’Accés a Grau Superior (català, castellà, matemàtiques i anglès), que s’havien de fer presencialment a la nostra escola a finals de març, queden ajornades fins que tinguem noves informacions sobre el confinament. Us informaren tan bon punt sapiguem alguna cosa més.