Jocs Florals 22-23. Celebrem Sant Jordi!

El dijous 20 d’abril vam celebrar el primer certamen  dels Jocs Florals al nostre centre. Els Jocs Florals és la festa de la poesia, un certamen que premia composicions poètiques, les fa escoltar i les divulga.

A les 18:30 vam parar les classes i vam sortir tots els alumnes  al jardí per compartir la lectura dels textos dels guanyadors i finalstes dels concursos de prosa i poesia que s’han presentat en les 3 llengües que s’imparteixen al centre.

La menció especial per a la poesia finalista del Poeta Casual de Francisco Álvarez i el premi de poesia El drac poètic de Rosa Maria Lucena.

La menció especial per a la prosa finalista de George Owell de Rosa Matas i el premi Emp-rosa és per Azul de M. Delfina Viana.

L’alumna guanyadora del premi del cartell publicitari dels Jocs Florals és Estefania Font.

També tots junts vam compartir la lectura de diferents peces de figures molt importants dins de la literatura universal com Mercè Rodoreda, Miquel Martí i Pol, Azorín, Pablo Neruda i Lewis Carrol.

Agraiïm mollt la vostra participació i col·laboració i desitgem, que el vostre interès i entusiasme per la lllengua, la literatura i les tradicions culturals catalanes, es tradueixi en noves participacions en propers nous Jocs Florals.

Escuchando atentamente a este gran comunicador que es Álex, en el acto de premios literarios.

Me encanta “Los Jocs Florals”
    La creatividad, la alegría, el esfuerzo y trabajo extra para todos pero sobre todo para el centro.
    Felicitaciones para todos.

Maribel E.