Informació sobre la Preinscripció curs 2020-2021. Dubtes i preguntes freqüents

• Amb les dades que he facilitat  estic ja preinscrit/a?
Encara no. A partir del 15 de juny hauràs d’omplir telemàticament el full oficial de preinscripció que permet recollir en una única sol·licitud tots els estudis que vols realitzar i les diferents escoles d’adults on els pots cursar

• Aleshores, serveixen per a alguna cosa les dades que he facilitat?
I tant que serveixen! A les escoles ens permet fer una previsió de les places que s’ocuparan, distribuir les vacants, avançar en el procés de matriculació i, a més a més, reduim els tràmits i el temps que hauràs de realitzar presencialment al centre.

• Un cop he facilitat les meves dades què he de fer?
Després de facilitar-nos les teves dades el coordinador/a t’enviarà un correu electrònic, confirmarà la sol·licitud i et guiarà en el procés de preinscripció.

• Quan sabré si he obtingut plaça per a l’any que ve?
El procés de preinscripció acaba el 29 de juny. A la primera setmana de juliol t’informarem (per correu o telèfon) si has obtingut plaça en el nostre centre i del que has de fer per completar la matricula. Al centre estarà penjada ben visible tota aquesta informació.

• Puc fer la prova de nivell d’anglès abans de facilitar les meves dades?
No, perquè podríem perdre la informació de qui l’ha fet. Primer ens les has de facilitar i, després, fer la prova, tot i que si no tens temps per fer la prova en el mateix moment pots fer-la unes hores més tard o a l’endemà.

• Com he fer per preinscriure’m en català, castellà o formació instrumental?
Has de trucar al telèfon de l’escola, 93 570 15 48 i et donarem dia i hora perquè vinguis a fer els tràmits

• ¿Cómo tengo que hacer para preinscribirme en catalán, castellano o formación instrumental?
Tienes que llamar al teléfono del centro, 935701548 y te daremos día  y hora para que vengas a hacer los trámites

1. admin Autor de l'article

Hola Cecilia,
      Contacta con nosotros telefónicamente para que podamos darte una información más detallada