Festa de Final de Curs i Acte de Graduació

El dijous 15 de juny ens vam reunir al Mercat Vell de Mollet per celebrar l’Acte de Graduació dels alumnes que han acabat els estudis al CFA Mollet i vam tancar el curs amb una gran festa per part de l’alumnat i professorat.

Durant l’espectacle vam gaudir de les actuacions que havien preparat  diferents grups d’alumnes del centre.

Es van entregar els diplomes als alumnes que es van graduar de GES, COMPETIC i Anglès

Moltes gràcies per ser-hi!!  Us hi esperem al setembre amb il.lusió.

Tot l’equip us desitja un bon estiu!!

Entre professors i alumnes, al CFA de Mollet, formen un gran equip, jo diriía una gran familia; i aixó es nota cada cop que realitzem una celebració.
    Ha estat genial.

2. Rosa María Lucena

Jo volia donar-vos les gràcies ha estat un veritable plaer estar amb vosaltres aquests dos anys. Sou un gran equip i un gran centre que ha de durar per sempre.

Que gran equipo!
    Ya son dos años con vosotros y serán muchos más, mi gran aventura.
    No desfayecen. Siempre llenos de paciencia, cariño, amabilidad, alegría. Que suerte, que privilegio ser alumna del CFA.
    Gracias, gracias, gracias.

4. Juan carlos( juanki)

Es un gran plaer estar amb vosaltres i poder seguir aprenent al vostre costat
    Gran festa la d ahir amb una gran col.laboracio de tots els grups participants per poder gaudirla intensament
    Nomes dir…gracies gracies gracies

5. Maria Serrano Liebana

A estat un plaer compartir aquest anys amb els companys Angles i els Competic. i sobretot als professors ,Bones Vacances.

6. Anna

M’agrada molt estudiar en aquest Centre. Els professors molt bons, amb molta paciència i dedicació.
    Una gran festa la que vam celebrar tots junts ahir. Bon estiu i fins el setembre

7. Manuela Arenas Povedano

Hola que buen rato pasamos ayer . ,es un privilegio formar parte del centro .
    muchas gracias por vuestra paciencia y amabilidad.
    buen verano y hasta septiembre

8. Zena Nonato

No he podido estar en la despedida, pero ha sido un grande honor tener la compañía de maravillosos compañeros de clase, un excelente profesor, Juanjo Caballero y mis compis del consejo escolar. Y a todos los que forman de esta grande escuela, son realmente una gran familia. Espero poder estar un año más con vosotros. Gracias a todos.

9. Angela G'omez

Quiero expresar mi agradecimiento a todas las personas que han hecho posible este final de curso, me lo pase en grande disfrutando de los espectáculos y la compañía.
    GRACIAS