Caguem el Tió

Aquests dies veiem tions per tot arreu: a les escoles, comerços, carrers i places; és per això que volem apropar l’alumnat nouvingut a la tradició del Tió.

El 24 de desembre després de sopar, a les cases on hi ha infants es caga el tió; un tronc de fust amb barretina i cara somrient que hem alimentat amb fruita, xocolata, etc. per tal que ens porti regals. Els nens i les nenes peguen el tió amb un bastó mentre canten: “Caga tió, caga torrons, d’avellanes i pinyons; no caguis arengades, que són massa salades, caga torrons que són més bons”.

Caguem el Tió a la classe i acabem el trimestre menjant els dolços que ens ha portat.

Bones vacances a tots i bona entrada al 2024!