Aquest novembre pots dir-hi la teva!

El Departament d’Educació ha convocat eleccions per tal de renovar els representants als Consells Escolars dels Centres Docents públics de Catalunya.

El procés electoral s’efectuarà per renovar la meitat dels membres de cadascun del sectors que formen els consells escolars:  alumnes, professorat i personal PAS.

La vostra participació és molt important en aquest òrgan ja que és el que valida totes les actuacions que es duen a terme al centre.

1. ROSA HERRANZ PUIG

Gràcies a tots (professors , directius ., col.laboradors etc… ) que feu que funcioni aquest programa educatiu

2. Francisco Álvarez Martínez

Si eres alumno del CFA, el martes día 21 de noviembre, vota en las elecciones para elegir a 2 miembros del Consell Escolar.
    Tu voto es importante.
    Participa.

3. Manoli

Bon dia! Ahir vaig anar a la Festa final de curs, moltes gràcies als professors i professores i les conserges van treballar molt per organitzar-la! Ho desitjo uns bons dies done descans al costat de la vostra