A cup of coffee, a solidary speaking activity.

Ens va fer molta il.lusió quan fa uns dies una alumna d’anglès 3M ens va dir que ens volia convidar a un café.

Em va demanar si ho podia explicar als i les companyes de classe i si a l’escola li semblava bé. Evidentment, vam acceptar la proposta i vam organitzar una activitat solidària parlant en anglès sobre el tema: La soledat no dessitjada, la nova pandèmia silenciosa.  La nostra participació forma part d’una campanya de Solidaritat Sant Joan de Déu però també la podeu organitzar vosaltres amb un grup d’amics, amb la familia o a la vostra feina.

Us facilitem el link per si li voleu dedicar un moment a la lectura i a la reflexió:  https://solidaritat.santjoandedeu.org/cafesolidari/?lang=es

Tremquem soledats!

1. Swyr (sara)

Un día muy interesante en el cual hablamos de muchas cosas importantes, que pueden pasar desapercibidas

A very nice day, all for out children.
    Thanks to our CFA, always collanorative, to our teachers, director and students.

La cafeína, además de activar las neuronas, en ocasiones como esta, activa la amistad.