Pots accedir-hi clicant la imatge o l’enllaç següent: Relació d’alumnes assignats al centre
MATRÍCULA IOC (GES a distància – HIVERN 26) ALUMNAT NOU
21/10/25
Del 3 al 7 de NOVEMBRE de 2025 s’obre el període de preinscripció per a l’alumnat nou que vulgui cursar GES (Graduat en Educació Secundària) a distància.
Del 4 al 10 de NOVEMBRE de 2025 hi haurà la sessió informativa, l’entrevista i la matrícula presencialment al centre.
Calendari d’atenció per fer l’entrevista:

ATENCIÓ: per realitzar correctament el procés de preinscripció i matrícula feu clic al següent enllaç per veure els passos que heu de seguir (es descarregarà automàticament un document PDF): Hivern 26 – Web Preinscripció i matrícula GES – IOC






En el nostre centre pots realitzar els cursos de “Formació de l’àmbit digital per a adults i joves”, que ofereix la Generalitat de Catalunya des del Departament d’Educació i Formació Professional.

