Cursos d’estiu de castellà i anglès

Aquest estiu vine a l’escola a aprendre castellà bàsic per al dia a dia, i anglès per afrontar qualsevol situació que et pugui sorgir durant les vacances.

Si tens dificultats a expressar-te en castellà. Si necessites aprendre’l. L’escola organitza un curs  aquest estiu que et permetrà resoldre, entendre i comunicar-te en el dia a dia.

Que l’anglès no sigui un maldecap aquestes vacances!  Vine a informar-te sobre el nostre curs intensiu d’anglès d’aquest estiu, orientat a donar-te el vocabulari i les eines per afrontar qualsevol situació que et pugui sorgir durant les vacances.
Tenim dos horaris disponibles per a les persones interessades i que tinguin un nivell A2, tria el que millor s’adapti a tu!

Matricula’t a partir del 18 de maig
T’hi esperem!138