fse

Benvingudes i benvinguts al web del CFA JAUME TUSET

Som l’escola de persones adultes de Ripollet

Façana CFA JaumeTuset10cm

Visiteu el web del centre!

INCIDÈNCIA TELEFÒNICA

TORNEM A TENIR PROBLEMES AMB LA LÍNIA TELEFÒNICA. SI VOLEU CONTACTAR AMB NOSALTRES TRUQUEU A 682936407 O PASSEU PER L’ESCOLA, RAMBLA PINETONS 1

Número Desempat

A les preinscripcions, el número per determinar l’ordre en cas d’empat és el 21.216

**Recordeu que el dia 15 surten les llistes definitives amb les persones admeses i excloses.

Lucila Pascua

Avui ens ha visitat la Lucila Pascua, jugadora professional de bàsquet nascuda a Ripollet, per veure el mural que van fer els alumnes el dia 8 de març de dones rellevants. Hem aprofitat per parlar amb ella i fer-li una foto amb la fitxa que explica la seva trajectòria.

Visita a l’escola

Fa dies ens van visitar, per conèixer l’escola, els participants dels programes UBICAT i RGC de l’Ajuntament de Ripollet.

Esperem que la informació que els vam donar els fos útil i els puguem veure aviat per l’escola com a alumnes.

Festiu

Us recordem que dilluns dia 3 de maig l’escola romandrà tancada per dia de lliure disposició.

Sant Jordi 2021

Aquesta setmana els alumnes de l’escola han treballat Sant Jordi. Han fet recomanacions de llibres, punts de llibres, roses…

Vacances Setmana Santa

Marxem de vacances de Setmana Santa, esperem que gaudiu molt d’aquests dies de descans i que encareu l’últim trimestre del curs amb ganes i il·lusió!

Ens tornem a veure el dia 6 d’abril. Bones vacances!

Activitats 8 M

Aquest és un petit recull de les activitats que hem anat fent durant tota la setmana relacionades amb el 8M, dia Internacional de la Dona.