PLA D’OBERTURA

El dijous 12 de març de 2020, el Departament d’Educació va ordenar per a l’endemà, i per a un termini de 15 dies, el tancament de tots el centres d’ensenyament de Catalunya. A partir del 4 d’aquell mateix mes, el govern d’Espanya va decretar l’estat d’alarma a causa de la Covid-19 i va confinar tota la població sense la possibilitat de poder sortir al carrer, la qual cosa va provocar una situació inèdita al nostre país.

El tancament de quinze dies s’ha anat allargant i, després de dos mesos, les escoles continuen sense obrir. Els primers 15-21 dies, es va iniciar el contacte virtual amb l’alumnat i entre la plantilla del centre. Va ser una represa lenta i difícil, ja que una certa part de l’alumnat forma part de l’anomenada bretxa digital. Malgrat això, finalment el contacte es va poder realitzar amb la quasi totalitat de l’alumnat.

A partir del dia 14 d’abril, amb l’allargament del confinament i amb el canvi de criteri del Departament d’Educació, es va iniciar el 3r trimestre de forma no-presencial.

Aquest seguiment i tutoria amb l’alumnat es va fer per diferents canals, mitjançant el correu electrònic en la majoria dels casos, videoconferència, utilitzant el moodle de la nostra pàgina web, per telèfon,etc. El professorat ha anat enviant tasques a l’alumnat per poder seguir amb el curs amb la màxima normalitat possible de forma telemàtica.

Ha calgut un esforç d’adaptació i de superació personal i professional davant d’aquesta situació.

Poc a poc, un cop superada la fase 1, comencem amb la obertura progressiva del centre i us recordem que a partir del 15 de Juny i fins el 29 de Juny començarà  la preinscripció al centre pels ensenyaments del proper curs i ja es possible demanar hora de 9.00 a 14.00h trucant al TELÈFON 686172988.

Si no podeu contactar en aquest horari, cal enviar un correu electrònic a l’adreça de l’escola cfajaumetuset@xtec.cat