Fira Intercentres de Formació d’Adults (Baix Llobregat)

Alumnat i professorat del CFA Eugeni d’Ors vam assistir i  participar a la Fira Intercentres de Formació d’Adults del Baix Llobregat, que es va realitzar el passat 1 de juny a l’espai Cúbic de Viladecans. A la jornada vam poder escoltar i aprendre de la taula rodona anomenada “present i futur dels CFA”, de les bones pràctiques de diversos CFA’s, dels estands dels diferents ensenyaments i associacions d’alumnes, així com també dels racons d’activitats on el nostre alumnat va compartir l’experiència de les “parelles lingüístiques” amb d’altres assistents.  Volem agrair a l’alumnat que va assitir a la Fira i sobretot a Sandra i a Gemma per explicar les seves experiències a la nostra escola.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *