Setmana de la Ciencia 2023-24

Del 6 al 10 de novembre celebrem la Setmana de la Ciència amb la intenció de potenciar el coneixement de la ciència i aprofundir en l’alfabetització científica de la població.

Al llarg de la setmana tots els grups de GES treballaran diferents projectes relacionats amb la ciència: tallers, xerrades i projeccions de documentals i pel·lícules. Tot l’alumnat del CFA La Concòrdia està convidat a participar en qualsevol de les activitats proposades. Es tracta de fer una petita cerca sobre qualsevol aspecte relacionat amb la ciència i que pugui generar curiositat o interès en l’alumnat de l’escola.

Animem a la resta de grups a gaudir d’aquestes activitats i/o participar d’altres maneres, ja sigui tractant un assumpte que ja coneixem i en el qual volem aprofundir, un tema que ens cridi l’atenció o que hem sentit als mitjans de comunicació, o fins i tot discutir sobre què és la ciència, com s’ha fet ciència al llarg de la història, les relacions de la ciència amb la política, amb la societat …

Vine al CFA La Concòrdia i… viu la ciència!