Fem pedadogia GPS

• Dijous 8 de Febrer a les 15h – GES II + Proves accés CFGS
  • Dijous 8 de Febrer a les 19h – GES II vespre + Proves accés +25

Marató Literària

El 6 de març ja és aquí i a l’escola celebrem de nou la Marató Literària, que arriba ja a l’edició XXV. És a dir, fa vint i cinc anys que l’escola dedica una jornada a llegir, recitar, cantar o teatralitzar obres entorn d’un tema.

Enguany el… Llegeix més»

Dia del cinema 23-24

Aquest dia 20 de febrer, tindrem el dia del cinema a la concòrdia on gaudireu d’aquestes pel·lícules.

Setmana de la ciència 23/24

Del 6 al 10 de novembre vam celebrar la Setmana de la Ciència amb la intenció de potenciar el coneixement de la ciència i aprofundir en l’alfabetització científica de la població.
Al llarg de la setmana tots els grups de GES van treballar diferents projectes… Llegeix més»

Setmana de la ciència

Del 6 al 10 de novembre celebrem la Setmana de la Ciència amb la intenció de potenciar el coneixement de la ciència i aprofundir en l’alfabetització científica de la població.
Al llarg de la setmana tots els grups de GES treballaran diferents projectes relacionats amb la… Llegeix més»

Vídeo promocional Can Puiggener

Vídeo promocional de l’oferta formativa de l’escola al Centre Cívic Can Puiggener.
Vídeo realitzat pel nostre alumne de Competic INICIAL, Elmer Alexander Gómez.
Gràcies per la col·laboració!

Guanyadors/es del 7è concurs fotografia matemàtica

Ja tenim els guanyadors/es del 7è concurs de fotografia matemàtica. Podeu consultar les persones premiades i les fotografies corresponents.

Volem donar les gràcies, ja que aquest any hi ha hagut una gran participació. Ens veiem l’any vinent!