Llengües d’acollida

Guia de l’alumne
DESCRIPCIÓ DE L’ENSENYAMENT

Va dirigit a persones que vulguin adquirir els coneixements necessaris per comunicar-se en    català  o bé  en castellà. Els cursos de llengües d’acollida estan organitzats en tres nivells diferents.

PLA D’ESTUDIS

Els cursos de llengües d’acollida estan organitzats en tres nivells diferents:

Nivell 1

Dirigit a persones que desconeixen totalment la llengua. Té una durada de 105 hores i finalitzat el curs, en el cas d’haver superat el nivell, es rebrà el certificat A1 corresponent al Marc Europeu de les Llengües.

Nivell 2

Els alumnes que superin el Nivell 1 poden accedir a aquest nivell on es continua donant molta importància a la part oral de la llengua i s’introdueix la part escrita. Té una durada de 140 hores i finalitzat el curs, en el cas d’haver superat el nivell, es rebrà el certificat A2 corresponent al Marc Europeu de les Llengües.

Nivell 3

Una vegada assolits els continguts dels dos nivells anteriors, els alumnes accedeixen al tercer nivell on es treballa per consolidar l’aprenentatge de la part oral i escrita de la llengua. Té una durada de 140 hores i finalitzat el curs, en el cas d’haver superat el nivell, es rebrà el certificat B1 corresponent al Marc Europeu de les Llengües.

Els cursos de Nivell 1 poden ser trimestrals o anuals.  Els cursos de Nivell 2 i de Nivell 3 sempre són anuals.

CONTÏNUITAT