Graduat en educació secundària per a persones adultes (GES)

Guia de l’alumne
DESCRIPCIÓ DE L’ENSENYAMENT

Aquests estudis permeten completar els ensenyaments bàsics i obtenir el títol de graduat o graduada en educació secundària obligatòria (GESO)

PLA D’ESTUDIS

Els ensenyaments per a l’obtenció del títol de graduat o graduada en educació secundària obligatòria per a les persones adultes consisteixen en 34 mòduls amb una càrrega lectiva de 35 hores per mòdul. La durada d’aquests estudis és de 1.190 hores. Els mòduls es distribueixen en dos nivells i en cadascun d’ells hi ha 14 mòduls comuns i 3 d’opcionals organitzats en tres àmbits: l’àmbit de la comunicació, el cientificotenològic i el social. Cada centre determina l’oferta de mòduls opcionals i per completar els estudis l’alumne n’ha de cursar un de cada nivell i àmbit.

CONTINUÏTAT

Les persones que superen aquesta formació poden accedir als ensenyaments següents:

• el batxillerat,
  • els cicles formatius de grau mitjà,
  • la preparació per a les proves d’accés als cicles formatius de grau superior i
  • la preparació per a les proves d’accés a la universitat per a les persones més grans de 25 anys.