SETMANA DE LA CIÈNCIA 2019

Durant la setmana de l’11 al 15 de novembre hem celebrat a l’escola la SETMANA DE LA CIÈNCIA. Hem fet activitats relacionades amb la ciència en els diferents ensenyaments. Des de les classes d’anglès fins a les de GES o Competic, s’han treballat diferents aspectes… Llegeix més»

MATRÍCULA SETEMBRE CURS 19-20

Encara queden places vacants en els següents ensenyaments.

ANGLÈS INICIAL MATí: Dilluns i dimecres 12.30 – 14

ANGLÈS 2 TARDA: Dimarts i dijous de 16 – 17.30

INFORMÀTICA INICIAL 1 tarda: Dilluns i dimecres 19.30 – 21

COMPETIC 2: matí i tarda.

GES: Tarda

A LA RESTA D’ENSENYAMENTS HI HA UNA LLISTA D’ESPERA ON US PODEU APUNTAR. US TRUCAREM EN EL MATEIX MOMENT QUE ES PRODUEIXI UNA VACANT.

ÚLTIM DIA INSCRIPCIÓ: DILLUNS 16 de setembre

HORARI: 11h a 13h i de 17h a 19h

DOCUMENTACIÓ: Original i fotocòpia de DNI/NIE/passaport i dues fotografies

LES PERSONES INTERESSADES A MATRICULAR-SE EN ANGLÈS, INFORMÀTICA O GES HAN DE FER UNA PROVA DE NIVELL D’APROXIMADAMENT 20-30 MINUTS.

Cal tenir 18 anys (o fer-los abans del 31 de desembre del 2019)

PREINSCRIPCIÓ CURS 19-20

PREINSCRIPCIÓ CURS 2019-20 FINS EL 25 DE JUNY

HORARI: DE DILLUNS A DIVENDRES D’11h A 13h I DE DILLUNS A DIMECRES DE 17h A 19h (dijous de 17h a 18.30h)

NOMÉS CAL FOTOCÒPIA DE DNI, NIE O PASSAPORT.

ENSENYAMENTS QUE OFERIM:

I si ja entens el català però vols millorar i aprendre més sobre la llengua, la literatura i la cultura catalana pots fer el curs de CATALÀ 2.

ACTIVITATS SEGON TRIMESTRE

Durant el segon trimestre hem fet sortides, xerrades i hem celebrat diferents esdeveniments, a més a més de les activitats lectives i projectes que duem a terme diàriament a l’escola.
El dia 11 de febrer vam commemorar el dia internacional de la dona i la nena… Llegeix més»

CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA DONA

Dijous 7 de març vam celebrar a l’escola el Dia Internacional de la Dona. La jornada va girar en torn a la Mary Shelley, autora de Frankenstein. Es va inaugurar l’exposició “Mary Shelley, la mare del monstre”, on es vol destacar la relació entre literatura… Llegeix més»