SANT JORDI 2019

La celebració de Sant Jordi va començar amb la lectura de poesia en anglès, català i castellà per part de l’alumnat. 33 alumnes de tots els ensenyaments ens van acostar a poetes i poetesses com Joana Raspall, Josep Genés, Anna Dodas, Rosa Leveroni, Martí i Pol o Joan Fuster, passant també per Bob Dylan i sense oblidar la lectura de poemes propis.

A continuació vam poder conversar amb en Joan Balart, autor de l’obra Autobiografia de l’home invisible. Durant el segon trimestre els alumnes de GES s’han llegit aquest llibre i van tenir l’oportunitat de fer preguntes i demanar comentaris sobre la novel·la al propi autor.

La jornada va continuar amb la presentació del nou Club de Lectura de l’escola. El 29 de maig ens visitarà en Roc Casagran, autor de l’obra Ara que estem junts i podrem conversar sobre la seva novel·la.

Abans de finalitzar la jornada es van lliurar els premis a les dues fotografies guanyadores del concurs Agafa un llibre per Sant Jordi. Felicitem als guanyadors: l’Estefania Bautista de GES2 Matí i al Carlos Saucedo de GES2 Tarda.

Un Sant Jordi a la nostra escola no podia acabar sense la tradicional xocolotada.

Moltes gràcies a tots els assistents i col·laboradors d’aquesta diada!