ACTIVITATS SEGON TRIMESTRE

Durant el segon trimestre hem fet sortides, xerrades i hem celebrat diferents esdeveniments, a més a més de les activitats lectives i projectes que duem a terme diàriament a l’escola.

El dia 11 de febrer vam commemorar el dia internacional de la dona i la nena a la ciència.

Vam celebrar també el dia de la dona amb l’exposició sobre Mary Shelley i el Frankenstein i la lectura de fragments de l’obra. També va tenir lloc la xerrada “Dona, imatge i propaganda”.

Els alumnes de GES van visitar Catalunya Ràdio i van poder assistir en directe a un programa i van gravar les notícies. Aquí ho podeu escoltar.

L’Andreu Rul·lan, patró de salvament marítim ens va fer una xerrada de la seva experiència amb l’ONG “Open arms” rescatant migrants al Mediterrani.

També hem visitat el Museu de la Ciència i la Tècnica de Terrassa i acabem el trimestre amb calçotada i dinar.