VIATGE A MALTA I AGERMANAMENT AMB L’ESCOLA D’ADULTS DE MSIDA

Del 15 al 17 de maig, 71 estudiants i professors del centre hem fet el viatge de final de curs a Malta. Vam visitar la seva capital, La Valeta i vam fer un repàs històric d’aquest petit país.

Dijous ens vam embarcar per a gaudir de la costa i d’un mogut mar fins arribar a l’illa de Gozo on vam visitar la ciutat de Victòria, la seva fortalesa, els temples megalítics de Ggantija i els espectaculars penya-segats on es va rodar algun episodi de Joc de Trons. De tornada cap a La Valeta vam passar abans per la petita illa de Comino.

Divendres vam visitar el Lifelong Learning Center de Msida. És una escola de persones adultes situada a una localitat veïna de La Valeta de característiques molt similars a la nostra. La directora ens va presentar les activitats i ensenyaments que ofereix el centre i posteriorment vam visitar les diferents aules i parlar amb estudiants i professors. Finalment vam compartir un pica-pica amb productes típics de Malta i també amb fuet català mentre intercanviàvem impressions entre tots, practicant l’anglès nosaltres i, alguns dels alumnes maltesos el castellà.

Aquesta primera trobada és l’inici d’una voluntat de col·laboració entre les dues escoles que molt possiblement es concretarà amb la visita del estudiants de Malta a Barcelona el proper curs.