ACTIVITATS PRIMER TRIMESTRE

Al llarg del primer trimestre s’han dut a terme diferents activitats extraescolars, com sortides culturals, tallers i xerrades. Aquí teniu un breu resum.

Visita a la biblioteca Josep Benet i el Museu del Disseny de Barcelona amb l’alumnat de GES1.

Xerrada i taller a Barcelona Activa “Formació al sistema educatiu”, adreçat a l’alumnat de GES2.

Celebració de la Setmana de la Ciència durant la setmana de l’11 al 15 de novembre a tots els ensenyaments del centre. Vam celebrar a l’escola la SETMANA DE LA CIÈNCIA. Hem fet activitats relacionades amb la ciència en els diferents ensenyaments. Es va convocar un concurs de cartells sobre la Setmana de la Ciència amb alumnes de GES1 i de COMPETIC, que van ser exposats als passadissos de l’escola. També es van fer dues xerrades sobre malalties minoritàries en el marc de la participació del centre a La Marató de TV3.

Sortida al Teatre Nacional a veure l’obra “L’amic retrobat” amb alumnat de GES i Anglès.

Sortides de final de trimestre. Les activitats extraescolars de final de trimestre obertes a tot l’alumnat del centre van ser les visites al Palau Güell, al Caixaforum i una ruta per la Barcelona romana i gòtica.

Vam acomiadar el trimestre amb la tradicional festa de Nadal, amb actuacions de l’alumnat, la rifa de les paneres i el pica-pica final.