Xerrada exalumnes de GES

El passat divendres 4 de maig van venir el Juan Andrés i el Javi, dos exalumnes de GES d’aquest centre, a fer una xerrada als estudiants actuals del Graduat en Educació Secundària.
Aquests antics alumnes fa només un o dos anys que estaven en la situació dels alumnes que cursen ara GES 1 i GES 2, i van compartir amb ells les motivacions, les coses bones i també les dificultats d’estudiar a una edat adulta. Amb una actitud propera i distesa, van animar-los a seguir endavant amb la seva decisió de reprendre els estudis, recordant-los que és important assistir sempre a classe i no flaquejar quan els sembli difícil i tinguin la temptació d’abandonar.
El Juan Andrés està cursant actualment un Cicle Formatiu de Grau Mitjà i el Javi està estudiant el Batxillerat nocturn, així que els nostres alumnes van poder veure dues de les diverses sortides que tenen en acabar el GES. Els dos diuen, a més a més, que quan acabin el que estan fent seguiran estudiant.
Són, doncs, un gran exemple d’èxit de l’educació de persones adultes, i esperem que d’aquí un temps l’alumnat actual també hagi trobat, com ells, el seu camí. Mai no és tard!