Sortida a Ripoll

Podeu veure fotos de la sortida clicant aquí

*De moment sols tenim les fotos d’un dels grups

El proper dimarts 12 de juny farem una sortida a Ripoll dirigida a tots l’alumnat del centre i dels diversos ensenyaments. Al llarg del curs el centre organitza activitats transversals per a tot l’alumnat que actualment està matriculat en el centre per tal de crear comunitat escolar i cohesionar el centre. L’activitat de sortida de final de curs és una activitat que partint del centre és proposada o promoguda pels alumnes. Al llarg del segon trimestre es van recollint propostes dels diversos grups i alumnes per tal de consensuar quina activitat volem fer. Hem tingut diverses propostes cap a l’est amb visites a Lleida i la seu vella, cap al sud per visitar Tortosa i el Delta, visita a les caves fins i tot hi havia propostes per anar a Londres o Madrid… Hem dissenyat una activitat prou atractiva i a la qual puguin participar tothom i també hem pensat en els alumnes amb dificultats motrius, anirem amb un bus adaptat que pot acollir viatgers que vagin en cadira de rodes.

Aquest curs però anirem a Ripoll. La sortida està prevista per a les 8:30. Una vegada arribat a Ripoll ens dividirem en dos grups per fer les activitats de la visita guiada al monestir i el taller d’escriptura monàstica a l’Scriptorium. Cada activitat té una durada prevista de 1h30′. Les activitats tindran lloc entre les 11 i les 14h. Després temps lliure per visitar la ciutat i dinar. La sortida des de Ripoll està prevista cap a les 17 i esperem arribar a Castelldefels sobre les 19.00. Esperem gaudir de l’experiència