Proposta de treball durant el confinament covid 19

Ara que ja estem en la segona setmana de confinament, tot fa indicar que fins a passada la setmana santa continuarem en la mateixa situació. És per aquest motiu que el professorat del centre volem enviar-vos un missatge d’ànim. Al mateix temps vull transmetre la tranquil·litat que ens dona l’equip i els recursos que tenim desplegat el centre per poder afrontar la situació. L’aula virtual (Moodle) ens permet fer una proposta de treball que oferim al nostre alumnat per continuar treballant.

Durant aquests dies el professorat del CFA Castelldefels hem continuant treballant i reunint-nos amb eines virtuals per poder organitzar i mantenir el contacte professorat alumnat. Tot el professorat està mantenint contacte amb els alumnes mitjançant diversos recursos, correus electrònics, via whatsapp amb el vostre delegat d’aula, amb el format de video-conferència, canals socials Instagram/ Twitter i  a través de la web.

En aquest moments la nostra aula virtual esdevé un dels elements més potents per l’activitat lectiva i de consulta sense oblidar els altres mitjans usats pel professorat. Sabem que encara hi ha que no s’ha registrat a la nostra aula virtual, no deixeu de fer-ho i contactar amb el professorat mitjançant els correus que ja heu rebut, de vegades corporatius i de vegades nous creats adhoc. Si esteu registrats i matriculats en un dels cursos del moodle podreu usar el correu intern

Per als que mai heu entrat o usant L‘aula virtual del Cfa Castelldefels us invito a visualitzar en següent vídeo

La missatgeria interna del l’aula virtual del CFA Castelldefels

No deixeu de seguir-nos en Instagram i en twitter