Jornada “L’aprenentatge per competències a l’educació d’adults”.

El professorat de centres de formació d’adults de tota Catalunya, hem compartit una jornada de presentació de bones pràctiques dins d’una jornada organitzada pel serveis d’orientació del Departament d’Ensenyament. El títol de la jornada s’ha anomenat: “L’aprenentatge per competències a l’educació d’adults”. La jornada ha tingut lloc al Caixafòrum de Barcelona. Hi ha hagut una molt alta participació representats de tots els territoris del país.

La importància de l’aprenentatge competencial en la formació d’adults, tant el la vesant de formació a llarg de la vida com a segones oportunitats. Compartir propostes ens enforteix.

El nostre centre ha participat com a ponent a l’experiència “L’Art de parlar” o com treballar l’expressió oral de l’alumnat a través de l’art usant les tècniques de VTS

El centre s’obre al territori i forma xarxa d’aprenentatge de manera que obrim mòduls o píndoles trimestrals del GES a alumnat que pugui tenir un interès en concret en certes propostes.

Podeu consultar el programa complet Aprenentatge_competències