Preinscripció 2019 del 18 al 25

Del 18 al 25 de Juny farem la preinscripció. Cal passar pel centre o consultar la web per confirmar horaris. Els alumnes que no comencen en el primer nivell i hagin de fer proves de nivell han de reservar hora en consergeria. Documentació: original i fotocòpia dni/passaport i TSI o assegurança mèdica,  foto actual, certificat notes per AGS i per secundària.

Cursos: Graduat secundària adults (ESO), Accés universitat +25 i Grau superior, Español como L2, English, català i informàtica Competic/actic

Del 18 al 25 de junio haremos la preinscripción. Se puede consultar en el centro los horarios o consultar la web del centro. Los alumnos que no comiencen en primero y deban hacer pruebas de nivel deben reservar hora en conserjería. Documentación necesaria: original y fotocopia del DNI/pasaporte, certificado de empadronamiento si no figura, tarjeta sanitaria o de la seguro médico, foto actual. Certificado de notas ACFGS y GES.

Cursos: Graduado secundaria adultos, acceso universidad +25, 45, Español para extranjeros, catalán, inglés y informática competic/actic