Prioritzarem l’educació presencial dels alumnes de primer de cara al curs vinent

L’escola d’Adults ja treballa en la planificació del curs 2020-2021 que es basarà en una docència mixta, amb activitats que es faran presencialment i d’altres de forma telemàtica. Es prioritzarà la presència a les aules dels alumnes de primer curs. Treballem amb l’objectiu de donar el màxim de presencialitat als estudiants de primer any perquè és important que s’integrin a l’entorn del centre i prioritzarem la seva educació presencial de cara al curs vinent.

El plantejament inicial és alternar docència presencial i online el proper curs quan el nombre d’estudiants no permeti guardar metre i mig de distància a les aules. Hem d’adaptar la capacitat de les aules a les mesures de distanciament, preveient que de cara al curs vinent el percentatge d’activitats que es facin presencialment o bé a distància sigui equitatiu.

You got it, Roy Orbison