La preinscripció comença amb 148 places lliures

La preinscripció per a nous alumnes ha començat aquest dilluns amb un ventall de 148 places lliures de les 396 ofertades pel proper curs. L’oferta de places lliures per aquest mes de juny és inferior a la d’altres anys, ja que el fet de no poder acabar el curs amb classes presencials ha dificultat l’assoliment dels obejctius per part de força alumnat.

En total, 248 dels alumnes matriculats actualment al centre, continuaran el proper curs, ja sigui perquè repeteixen el curs o han promocionat al curs superior.

L’oferta per aquest mes de juny suposa el 37’37% de la totalitat de places ofertades pel curs 2020/2021.

Podeu consultar aquí les places lliures.

Els nous alumnes interessats a estudiar al nostre centre el proper curs poden omplir la següent preinscripció, adjuntar el seu document d’identitat i enviar-ho tot al correu del centre: cfabalaguer@xtec.cat

Viva La Vida – Coldplay LYRICS