Grups de fins a vint alumnes pel nou escolar

La previssió actual pel proper curs escolar que tenim al centre és fer classes amb un màxim de vint alumnes, tot i que les notícies canvien diàriament i de cara al setembre hi pot haver més novetats.

La primera opció que ens plantegem és poder començar totes les classes de manera presencial, tot i que estem a l’espera de les normes i orientacions del departament d’Educació. Les reunions entre comunitat educativa i experts en salut pública serviran per constituir les instruccions d’inici del proper curs.

El fet de que les taules dels alumnes hagin d’estar separades per 1’5 metre, ens permetrà organitzar classes fins a un màxim de vint alumnes. Aquesta distància permet fer classes sense mascareta i només serà obligatòria utilitzar-la en les situacions que no es pot garantir aquest metre i mig, com en les sortides de les classes.

Return to sender, Elvis Presley (lyrics)