Mantenim el calendari escolar

Cançó per començar el dia

Resistiré de la Fundación JuegaTerapia | Post completo: Resi… | Flickr

Són uns dies difícils per tots i totes, i molt més a aquells que pateixen el virus en primera persona o en familiars o coneguts  propers. Des del centre, intentarem mantenir el calendari escolar aprovat fins l’últim dia de classe del mes de juny.

L’avaluació final dels alumnes serà en funció dels resultats dels dos primers trimestres, que es van desenvolupar a les aules abans de l’estat d’alarma i suposen el 65% dels continguts anuals. Les avaluacions també comptaran amb l’opinió de cada alumne, per si amb consens amb el tutor, prefereix repetir el curs.

Les tasques formatives també tenen lloc durant aquest tercer trimestre, però aquest període sense classes presencials no perjudicarà els estudiants que no han pogut seguir l’educació a distància al no disposar de recursos a les seves llars.

Un mes sense classes presencials

Ja portem un mes sense classes presencials des del tancament del centre. Seguirem emeten directrius telemàtiques, tot i que les plataformes Agora i Moodle es col·lapsa en ocasions.

Wifi gratis pels alumnes de Balaguer

L’Ajuntament de Balaguer instaal·larà aquesta setmana punts de connexió a internet gratuïts mitjançant wifi per donar la màxima cobertura als estudiants. Aixòus permetrà connectar i continuar amb l’aprenentatge en aquest tercer trimestre, amb les aules tancades. L’alcalde, Jordi Ignasi Vidal, va confirmar que els dispositius estan assegurats per Educació.