Cap alumne ha de suspendre pel que faci aquests dies

Alguns alumnes ens manifesten que és difícil estudiar sols des de casa, i clar, no és el mateix que les classes presencials, però vista la crisi sanitària actual és l’únic remei que ens toca fins que puguem tornar a obrir els centres educatius. Al respecte, el conseller Josep Bargalló va afirmar ahir que cap alumne ha de suspendre pel que faci entre el 12 de març i la reobertura de centres. Alguns alumnes us podreu connectar a les xarxes, però no tots tenen aquesta possibilitat. Els aprenentages que pugueu adquirir aquests dies és un afegit a l’après durant el curs, no cal parlar d’avaluacions.

Les preinscripcions pel curs 2020/21 es faran quan passi l’estat d’alarma

L’actual decret d’alarma prohibeix els tràmits administratius, per la qual cosa no es poden fer les preinscripcions pel proper curs fins que s’aixequi. El conseller d’Educació espera poder aconseguir obrir els centres aquest curs, però si no fos possible augmentaríem les explicacions al web del centre i fins i tot garantiríem “algun tipus d’explicació presencial en un altre lloc”.