El proper curs començarà en les dates previstes

Bon dia companys i alumnes,

Avui comencem el dia amb l’Escriurem, de Miki Nuñez

Molta salut a tots

El departament d’Educació té previst començar el proper curs acadèmic 2020/2021 en les dates previstes i espera que sigui “tan normal com sigui possible”, tal com va manifestar ahir el director general de Centres Públics, Josep González-Cambray.

Els ajornaments i anulaments que hem tingut que fer aquest any han estat nombrosos (examens parcials, Setmana Cultural de Sant Jordi, proves d’accés a Formació Professional, viatge a Irlanda, …). El confinament ha provocat un salt en l’ús de tecnologies educatives per al futur, a més que el director general va advertir que “ningú ens assegura que  no haurem de tancar en els propers dos anys els centres en períodes curts de temps”.

Educació estudia la possibilitat de tornar a les aules abans del final del curs actual i es treballa per poder efectuar la preinscripció dels nous alumnes al final del mes de juny.

Bon cap de setmana