Lluitem per l’equitat educativa, ensenyaments a l’abast de tothom

L’equitat educativa és una de les línies estratègiques del Departament d’Educació i en aquesta línia el nostre centre es manté constant, perquè tothom tingui les mateixes oportunitats.
En el marc del Pacte contra la segregació escolar, el Departament d’Educació ha posat a disposició de tota la comunitat educativa uns materials audiovisuals formatius amb l’objectiu de facilitar una aproximació a l’anàlisi i diagnòstic de les desigualtats educatives als municipis i a les eines disponibles per dissenyar, implementar i avaluar polítiques educatives dirigides a reduir la segregació escolar en l’àmbit local. Des de la nostra vessant, ens mantenim oberts a tota la població adulta dins de les possiblitats de la nostra oferta educativa. Tenint en compte les nostres ràtios, intentem dona cabuda al major nombre d’alumnes possibles. Fomentem la cultura.