Continuem amb la Transformació Educativa

Des del centre intentem estar sempre al dia en les últimes innovacions educatives, i per tercer any consecutiu, participem un any mes en la Transformació Educativa per estar al dia dels canvis educatius que es produeixen en l’actualitat.
Uns dels nostres objectius són:

Actualitzar el propòsit del centre com a espai de construcció del bé comú des de la personalització de l’aprenentatge i les mesures universals d’inclusió i equitat.
– Incorporar la cultura reflexiva de centre que possibilita la transició sistemàtica a un nou model d’escola reformulant el concepte d’aprenentatge i el rol de l’alumnat.
    – Empoderar els centres en l’educació vers una ciutadania crítica i solidària per aconseguir un creixement inclusiu, sostenible i capaç d’adaptar-se a nous reptes.

La memòria que presentarem a final de curs recollirà les actuacions i les evidències de la transformació duta a terme en aquests tres cursos.

Una de les activitats que volem implementar aquest any són els grups de discussió que es faran en alguns grups-classe, per tenir en compte les possibles millores a nivell de centre.