Participem de la Comissió Representativa Institucional (Pla Educatiu Entorn)

El Pla Educatiu d’Entorn (PEE) de Balaguer vetlla per totes les activitats educatives portades a terme a la ciutat i inclou tots els organismes educatius que participen d’aquestes actuacions educatives. La Comissió Representativa Institucional s’ha format pel seu bon desenvolupament i avui organitza una sessió en la que hi pren part el director del centre.

Entre els objectius del Pla destaquem l’èxit educatiu de tot l’alumnat, l’educació en valors, el compromís cívic, l’educació intercultural i l’ús de la llengua catalana com a element de cohesió.

De les actuacions previstes per aquest curs 22/23 destaquem la jornada intercultural, l’infografia d’acollida,la guia de recursos i suport a l’educació, les intervencions preventives de l’absentisme i l’abandonament escolar.