Inici de curs 2020-2021

El curs escolar 2020-2021 s’inicia el proper dilluns 21 de setembre.

Donades les circumstàncies actuals de pandèmia per la COVID-19, en aquest primer dia de curs, es realitzarà en un horari esglaonat i seguint les mesures de seguretat del Departament d’Educació i de Salut. L’alumnat ha de portar la Declaració de Responsable el primer dia, segons model (majors de 18 anys / menors de 18 anys)

És molt important respectar les condicions d’accés als centres educatius, com són:

L’alumnat, o la família/tutors si és menor d’edat, han de verificar abans d’anar al centre l’estat de salut i comprovar que no tingui elevació de la temperatura superior a 37,5ºC ni la nova aparició de cap altre símptoma de la taula de símptomes.

SÍMPTOMES COMPATIBLES AMB LA COVID-19

• Febre o febrícula
  • Tos
  • Dificultat per a respirar
  • Mal de coll
  • Refredat nasal
  • Fatiga, dolors musculars i/o mal de cap
  • Mal de panxa amb vòmits i/o diarrees
  • Pèrdua d’olfacte o gust

No es pot anar al centre, si la persona presenta alguna de les següents situacions:

• Es troba en aïllament perquè ha estat positiu per a la COVID-19.
  • Està en espera del resultat d’una PCR o una altra prova de diagnòstic molecular.
  • Conviu amb una persona diagnosticada de COVID-19.
  • Es troba en període de quarantena domiciliària per haver estat identificat/da com a contacte estret d’alguna persona diagnosticada de COVID-19.

En cas que l’alumne presenti una malaltia crònica d’elevada complexitat que pugui augmentar el risc de gravetat en cas de contraure la infecció per SARS-CoV-2, es valorarà de manera conjunta amb oel CAP, les implicacions a l’hora de reprendre l’activitat educativa presencialment al centre educatiu.

La presentació del proper dilluns 21 de setembre seguirà l’horari següent:

09:00 🕘

3r B1 Llengua catalana 2