Estem preparats pel nou curs escolar

Sis mesos després de l’últim dia de classe presencial, tornem a les aules el proper dilluns. Estem a punt per tornar a les aules i ens hem preparat tenint en compte les circumstàncies actuals. Hem preferit reduir les ràtios de les classes presencials a 15 alumnes gràcies a les classes híbrides, a travès de les quals els alumnes assitiran el 50% de les classes presencialment i l’altra meitat faran treball assistit des de casa.

Hem seguit les recomanacions de la Generalitat de mantenir una distància mínima d’1’5 metre entre alumnes i l’ocupació màxima serà de 2’5 metres quadrats per persona. Els alumnes s’han de prendre la temperatura a casa i es comprometen a travès del full d’autoresponsabilitat que signen a l’inici de curs. Si la febre és superior a 37’5 graus no hauran de venir a classe tant com si tenen tos, dificultat per respirar, dolor muscular, vòmits, diarrea o mal de cap. Si només tenen congestió nasal o de coll es podrà venir a classe sempre que no presentin cap altre símptoma.