El curs d’Anglès-3 passa a ser presencial

Les classes d’Anglès-3 passaran a ser de mode presencial a partir de la propera setmana. A causa de l’aforament de la classe, les dues primeres setmanes s’han tingut de fer de manera híbrida, dividint la classe en dos grups, de manera que els alumnes només podien assistir un sol dia a classe.

Finalment, un cop tancada la matrícula del centre, i a causa que el nombre de matriculats permet l’assistència de tots els alumnes, les classes de dimarts i dijous passen a ser presencials, de les 18:00 a les 20:00.